تماس باما درخواست
دمو رایگان
درخواست
مشاوره
قوانین کار

سیستم بایگانی الکترونیک مدارک پرسنل

سیستم بایگانی یکی از مهمترین فرآیند در هر سازمان به شمار می رود . با این روش اطلاعات مهم و حائز اهمیت را می‌تواند در بالاترین افزایش کنترل نگهداری کرد.

با بزرگ شدن سازمان ها، داده‌ها و مدارک بیشتری ایجاد می ‌شود و این داده‌ها باید بطور دقیق مدیریت و نظارت شوند تا بتوان به درستی از آن استفاده کرد.

  اطلاعاتی که بر روی سیستم‌ها و کامپیوترها ، بدون پشتیبان گیری و رعایت اصول بایگانی ذخیره می‌شوند، ایمن نبوده و به راحتی از بین می‌روند.

این در نهایت تأثیر منفی بر کارکرد و بهره وری کارکنان خواهد گذاشت.با استفاده از سیستم بایگانی الکترونیک یگانه می توانید کلیه مدارک و اوراق مربوط به پرسنل را با طبقه بندی و دستبه بندی دلخواه در سیستم ذخیره و در موقع نیاز از آنها استفاده نمائید .

از مزیت های سیستم بایگانی میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

از جمله مزیت های این سیستم :

  • جلوگیری از پاک شدن اطلاعات.
  • کاهش هزینه های سازمان در برابر بایگانی اسناد و مدارک مهم.
  • استفاده از ابزارهایی همچون اسکنر و وبکم جهت ورود اطلاعات به سیستم.
  • ایجاد دسترسی به افراد مناسب در هر لحظه از زمان.
  • سازماندهی و دسته بندی اسناد برای دسترسی آسان.
  • ایجاد فضای ذخیره سازی موثر و ذخیره‌سازی سوابق در یک مکان امن.
  • جلوگیری از خرابی و پوسیدگی اسناد مهم.
  • بهینه سازی و مدیریت فضای ذخیره سازی اسناد.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است

علی امینی 2

علی امینی 2

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

علی امینی

علی امینی

مدیر عامل